Poznáte to: ak niekto vyzerá mladšie, ako je jeho skutočný vek, povedia si o ňom, že "klame telom".
Platí to aj pri značkách - u niektorých vás ich vek riadne prekvapí!
Podľa prieskumu o vnímaní značiek (zverejnila hbr.org) sa "vek značky" niekedy značne odlišuje od skutočného počtu rokov, ktoré je značka na trhu.
Napríklad:
vek Old Spice je 29,7 roka;
naproti tomu relatívne "mladý" Facebook má ako značka 40,6 roka;
-skoro podobne ako (podstatne staršia) Coca-Cola, ktorá má podľa prieskumu 45 a jej konkurent Pepsi 43 rokov;
neprekvapí možno BMW s o svojimi 50 rokmi;
divné ale je (pre mňa), že Mini Cooper má 63,7 roka;
no a Ikea má so svojimi 60,3 už mladosť dávno za sebou!
Ktoré značky sú "mladé"?
Pampers a Versage majú rovnako po 24 rokov, Sprite má 33,2 a Mac 36,1.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára