Perpetuum

sobota 1. októbra 2011

Ako budovať značku, keď na to nemáte čas, ľudí, ani peniaze?

Aj vy si kladiete túto otázku? Ak áno, je to pre vás vynikajúca správa! Patríte totiž k podnikateľskej menšine, ktorá si uvedomuje význam a miesto marketingu v riadení podniku.

Žijeme v dobe, kedy konkurencia na každom trhu silnie. Perspektívu majú iba tí, ktorí si zvolia
správnu stratégiu podnikania. Existuje spôsob, ktorý využívajú temer všetci: je to stratégia minimálnych nákladov a ich neustáleho znižovania. Kríza urobila svoje, šetrí každý. Je to však perspektívne?

Čo tak skúsiť cestu budovania značky? Odlíšiť sa kvalitou a ponúknuť zákazníkovi okrem produktu aj pridanú hodnotu?

Tento spôsob vyžaduje prieskum trhu, analýzu predaja, prácu so zákazníkom. Vyžaduje plánovanie, vyžaduje marketing. Je to postupné budovanie vašej značky, na ktoré si musíte nájsť čas, ľudí a aj trochu peňazí. Odkladanie marketingovej stratégie na neskôr sa nevypláca.

Ak chcete začať s marketingom, no neviete, ako na to, skúste sa inšpirovať. Marketing Helpdesk je blog o marketingu v praxi, ktorý ponúka tipy a rady ako „robiť marketing“. Dozviete sa tu napríklad, že:
– marketing nie je predaj – zákazník je ako vaša manželka/manžel – ako si strážiť „zlaté vajcia“ – načo je ochranná známka – ako rýchlo a lacno urobiť prieskum trhu – aké trendy neminú náš trh –
Ak budete mať chuť, napíšte mi, ktoré témy sú pre vás zaujímavé, ja som vybrala zatiaľ iba podľa môjho uváženia.

Prajem vám príjemné čítanie.
Zuzana Girmanová

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára